komunikatW związku z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2Punkt Obsługi KlientaMazurskiego Związku Międzygminnego – Gospodarka Odpadamijest nieczynny. Wypełnione i podpisane deklaracje informujące o zmianie sposobu zbiórki odpadów należy:

  1. Umieszczać w urnie, która znajduje się w poczekalni Punktu Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:00 (Giżycko, ul. Pocztowa 2) lub:
  2. Składać drogą pocztową na adres: Mazurski Związek Międzygminny – Gospodarka Odpadami, ul. Pocztowa 2, 11-500 Giżycko lub:
  3. Przesyłać elektronicznie przez ePUAP (dotyczy osób posiadających podpis elektroniczny lub profil zaufany).

Druk i wzór wypełnionej deklaracji dostępny jest na stronie internetowej MZM-GO http://mzmgo.mazury.pl/gospodarka-odpadami/deklaracje/formularz-deklaracji-do-pobrania

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców wydłużony został okres składania deklaracji. Osoby planujące zmianę sposobu zbiórki odpadów od 1 kwietnia br. mają wydłużony czas składania deklaracji do 15 kwietnia br.

Wszelkie informacje udzielane są telefonicznie: 87  428 43 42 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..